Les Jornades per la Memòria Històrica de Benlloc es celebren al voltant del mes de setembre a l'Auditori Municipal
Conèixer els esdeveniments de la nostra Història recent i aprendre a valorar el patrimoni. Apoderar els supervivents de la Guerra Civil, enfortir els llaços intergeneracionals i despertar noves inquietuds, fomentant el naixement d'una consciència crítica i activa entre el públic.
Les Primeres Jornades per la Memòria Històrica ens traslladen als temps de la Batalla de Llevant de la mà d'un apassionat fil conductor: el conjunt de pintures murals, descobert ara fa quatre anys, com a vestigi del pas dels Brigadistes Internacionals pel terme de Benlloch.
Agregue este mapa a su sitio web;
Utilizamos cookies y otras tecnologías de seguimiento para mejorar su experiencia de navegación en nuestro sitio web, mostrarle contenido personalizado y anuncios dirigidos, analizar el tráfico de nuestro sitio web y comprender de dónde provienen nuestros visitantes.. Política de privacidad