
Setmanari d'informació local i comarcal de les comarques de la Costera, la Vall d'Albaida i la Canal de Navarrés.
L’informador és un setmanari d’informació local i comarcal editat a Xàtiva amb un tiratge setmanal de més de 8.000 exemplars. Es distribueix tots els dissabtes per les comarques de la Costera, la Vall d'Albaida i la Canal de Navarrés generant més de 80.000 impactes mensuals en tota la zona.
La nostra publicació arriba a tot tipus de públic i es reparteix de gratuïtament en mes de 120 punts tals com a Hospitals, Ajuntaments, Cases de Cultura, i per descomptat quioscs, així com diferents locals comercials.
 Portal de Xàtiva
					 385 metros
															
 Portal de Xàtiva, periòdic digital amb notícies actualitzades sobre el dia a dia de X...
					Portal de Xàtiva
					 385 metros
															
 Portal de Xàtiva, periòdic digital amb notícies actualitzades sobre el dia a dia de X... Xtradio Xtradio
					 554 metros
															
 Una radio innovadora en Xàtiva. Me han realizado varias entrevistas allí y es todo mu...
					Xtradio Xtradio
					 554 metros
															
 Una radio innovadora en Xàtiva. Me han realizado varias entrevistas allí y es todo mu...Agregue este mapa a su sitio web;
Utilizamos cookies y otras tecnologías de seguimiento para mejorar su experiencia de navegación en nuestro sitio web, mostrarle contenido personalizado y anuncios dirigidos, analizar el tráfico de nuestro sitio web y comprender de dónde provienen nuestros visitantes.. Política de privacidad