Conjunt romànic i espai natural privilegiat.
A l'entorn de La Tossa de Montbui (Anoia), trobareu un patrimoni històric i paisatgístic únic i singular, al bell mig de Catalunya.
El seu conjunt romànic és dels segles X-Xl, i consta de l'església de Santa Maria de Gràcia i de la Torre de defensa. Es tracta d'un paratge privilegiat a 626 metres sobre el nivell del mar, des d'on es poden gaudir unes magnífiques vistes.
FESTES DESTACADES:
1er diumenge de febrer: Festa de la Candelera i Sant Blai
3er diumenge de maig: Festa del Roser
4rt diumenge d'octubre: Festa de la Tardor
Església de Santa Maria de la Tossa
33 metros
Conjunto arquitectónico religioso,de origen románico de tres ábsides y doble campanar...
La Tossa de Montbui
34 metros
Conjunto arquitectónico religioso,de origen románico de tres ábsides y doble campanar...
Santa Maria de la Tossa de Montbui
37 metros
Precioso lugar! Ideal para pasar un rato de relax y desconexión con unas vistas impre...
Tossa De Montbui
67 metros
Conjunto arquitectónico religioso,de origen románico de tres ábsides y doble campanar...
Castillo de Montbuy
87 metros
Castillo en ruinas que tan solo conserva parte de sus paredes. Situado en la cima de ...Agregue este mapa a su sitio web;
Utilizamos cookies y otras tecnologías de seguimiento para mejorar su experiencia de navegación en nuestro sitio web, mostrarle contenido personalizado y anuncios dirigidos, analizar el tráfico de nuestro sitio web y comprender de dónde provienen nuestros visitantes.. Política de privacidad